Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, december 21, 2005

brief aan liesbeth: Rowwen Hèze, Nijmegen

Arme Liesbeth, ze had graag mee willen gaan, maar zag de "vraagmail"die ik haar stuurde te laat. Ik moest alleen en zij is helemaal niet gegaan. Voor het gemak de avond maar even gekopieerd en geplakt:
Ha Liesbeth,
Jammer joh, dat je de mail te laat zag. Het liep hier ook een beetje vreemd, eerst zei Gijs dat ik niet weg kon omdat ie over moest werken. Toen hij thuis was gekomen en hij gegeten had, had ik dus alleen maar met een sip gezicht rond zitten kijken. Om 18.15 vroeg ie ineens hoelaat ik weg moest......Als een speer ben ik er vandoor gegaan. 's Middags was ik dus alle hoop op toestemming verloren, anders had ik zeker Joke even naar je nummer gevraagd en je gebeld.

Ik was net op tijd in Nijmegen. Het was idd een kutzaal. Eerst zat ik beneden, alleen in een volle zaal. En dan komt "vader", zit ik met tranen in mijn ogen, naast een vreemde....das gewoon niets.

In de pauze zag ik Carina en Arthur ineens (zij bedachten zich ook op het laatste moment naar Nijmegen te gaan). Ze hadden een plekje op het balkon, boven het podium....beter! Plek zat daar, dus mijn jas gepakt en daarheen. Qua geluid ging ik er op achteruit, of eigenlijk vooruit....ik hoorde JP 3x zingen: 1x rechtstreeks, een keer via de box en een keer galmend over het plafont (ik kon dus 3 dubbel "genieten"), wat een vreselijke zaal! Tren en Theo hoorden we op bepaalde momenten helemaal niet, terwijl de eerste zelfs dichterbij stond en Martin leek wel een hele foute maat aan te houden. Wel leuk was de drumsolo van Theo, niet de bedoeling, hij baalde er zelf flink van, maar wel erg komisch....Het ging er ook allemaal een beetje koeltjes aan toe, maar dat kan gewoon mijn beleving zijn (na al dat tent-gebeuren). Helaas was ik mijn camera vergeten, die had ik juist leeggemaakt om opnamens te kunnen maken en lag dus nog bij de computer. Bij de laatste nummers nog wel even kunnen dansen (dat had op de plek beneden niet gelukt: "stttt, zitten!!!").

Al met al een mooie show met een geluid om niet over naar huis te schrijven (vandaar dat ik het aan jou schrijf, ha).

Volgende zal Gorinchem worden en we (ik en ik) hebben er nu al zin in!

Liefs,

Irene

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Irene ,
Leuk dat je naar Gorinchem komt hahaha ben ik ooit eens lang geleden geboren , die kleine heks van ons mag dan ook mee.
Groeten, Monique

9:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home