Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, januari 17, 2006

heidi-hond

Na het typen van het stukje dat hieronder staat, ben ik Heidi-hond ook een plekje op de log schuldig.
Heidi-hond woonde 5 jaar bij ons. Ze was al 2 toen we haar kregen en had de nodige kuurtjes.....anderen noemden haar zelfs vals...
Heidi hield niet van vreemden. Ze koos zelf de mensen en dieren om zich heen. Ze was gewoon bang voor degene die ze niet kende. In de 5 jaar dat we haar hadden is dat wel enigzins minder geworden, helemaal angstvrij is ze echter nooit geworden.
Ondanks haar "vreemde trekjes" was ze voor ons erg lief. De hond van onze oude buren werd haar vriend en ze leek op haar plek bij ons. De geboortes van de kinderen hebben haar vriendenkring uitgebreid. We verhuisde een jaar voor haar dood naar een ander huis en vanaf toen merkten we dat ze niet meer blij was, ze overleed één jaar na de verhuizing. Later hoorden we dat ook Rex (de hond van de oude buren) een jaar na onze verhuizing was overleden.
Heidi was aanwezig en we moesten altijd rekening houden met haar angsten, maar het was een prachtige hond voor ons en we hadden het er graag voor over. 2 Jaar geleden overleed zij, toch vrij plotseling.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
samen met Teuntje even rusten na een lange wandeling