Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, januari 07, 2006

helpppp

Gijs2000 heeft een probleem (en wij ook hierdoor). Een paar weken geleden is hij begonnen met het sparen van "Madagascar-plaatjes" . Elke zaterdag kreeg hij 1 of 2 pakjes van papa of mama en oma-trein kocht er ook af en toe een paar voor hem. Na ongeveer 3 weken sparen vertelde de verkoopster papa in de winkel dat de plaatjes teruggenomen waren door de leverancier.....STOPPEN ZE GEWOON!!!!!
Sindsdien, als papa nu uit zijn werk thuis komt, zijn er elke keer weer tranen bij gijs2000, elke dag blijft het manneke hopen op nieuwe plaatjes....wij snappen niet hoe ze die dingen ineens uit de handel kunnen nemen, laat staan dat een ventje van 5 dat snapt!
Na wat snuffelen op internet bleek dat de plaatjes nog te bestellen zijn, VOOR BELGEN! dus niet voor het verdrietige Hollandse ventje van ons. Het is echt te zot!
Stap één van een deperate mom:
Af en toe is er iemand die deze site bekijkt vanuit België, kan diegene zichzelf voor het goede doel melden? Misschien kan ik dan via hem/haar die stomme plaatjes bestellen......dus: alsjeblieft.....