Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, januari 07, 2006

hond

Het heeft even geduurd, nadat onze heidi-hond dood ging, maar het verlangen naar een viervoeter is toch wel weer sterk aanwezig....ik heb er zelfs een paar redenen voor gevonden (wandelen is wel de leukste).
Na wat surfen is het oog gevallen op een Zwitserse witte herder. Deze honden leren graag, kan ik ermee naar een cursus voor reddingshonden (ipv het vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis), ze zijn erg lief (ook wel belangrijk als je drie kinderen in huis hebt) en af en toe een nestje is ook aantrekkelijk.
Het zal nog wel even duren voor we er helemaal uit zijn, maar een leuk bedenksel voor het nieuwe jaar...leek me zo.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hé Irene, o leuk een hondje! Ja weet er alles van, en zo meteen ga ik met mijn viervoeter ook weer lekker het bos in, goed voor het hondje, maar uiteraard ook lekker voor jezelf!
En ja idd weer veel te lang geleeje dat we elkaar "gesproken" hebben..... liefs van mij!
( Peetje )

10:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene ,
RH heeft er zelfs een nummer over geschreven hahaha.
Hoe is het met de griep al een beetje over?
Hier is alles goed geen zieken meer gelukkig.
Groetjes , Monique

3:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ha monique en peetje,
de griep is weer in de sneltrein onderweg naar huis, die zooi moet ik niet hebben....maar goed, wie wel?
enne...welk liedje: hond of wandelen?
zullen we het maar over de laatste hebben? hahaha
hopelijk zie ik jullie gauw weer dames!
liefs.

5:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene ,
Ja ,je hebt wandelen en hond , maar wandelen vind ik toch leuker hahaha met een hond dan he , maar wij houden het bij de katten , ik zou best een hond willen hebben hoor , misschien als ik ooit in de vut zit hahahah tot gauw , Monique

1:42 p.m.  
Blogger JeWeA said...

Ik kan je een 'Grote Munsterlander' aanbevelen, tophonden. Klein ras, dus geen overgefokt gedoe, goed te trainen, allround jager, superbeest.
tjek www.grotemunsterlander.nl
Als je daar een 'Floris Max van 't Proostmeer' tegenkomt... dat is de mijne..

7:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

maar als irene iets in haar hoofd heeft......maar ik ga zeker even naar meneer proostmeer kijken.

10:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home