Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, december 26, 2005

en wat doe je dan tijdens de kertsdagen

Tja...k denk dat ik het saaiste wezen ben tussen allerlei andere (b)loggers. Zij typen over kadootjes halen, drukte en eten. Nou moet ik zeggen dat ik wel eet tijdens deze dagen. Gister hebben we zelfs gekoe-met, dit door de meneer van de Golff (zelf moslim...) die koe-metschotels uitdeelde voor maar 5 euro afgelopen vrijdag. Eerste kerstdag van Gerda zo een pannetjesding geleend, wij aan de koe-met. De kinderen vonden vooral het bakken erg leuk, eten kwamen ze niet echt toe. 2-de Kerstdag zijn we, net als heeeeel veel anderen, naar de Beekse Bergen geweest. De olifanten en de bavianen kregen een heuse kerstmaaltijd, een schanspartij waar wij getuigen van mochten zijn:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ik kreeg er glüwijn (vaut geschreven....) en op de terugweg heb ik fotoos gemaakt voor de kerstkaart van volgend jaar:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Niets bijzonders dus deze dagen.......

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gourmetten, glühwijn

10:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jaja...k heb ook een dikke van dale...ha

12:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Troost je: ik ben nog saaier geweest.

2:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wij hebben ook lekker relax gedaan en geen poespas , lekker hangen thuis wel wat vrienden maar geen gekke bedoeling ,geen cadeautjes de kids hebben al zat gehad van de sint.
Groetjes en tot gauw ,
Monique

10:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene, Man en kids ,
De beste wensen voor 2006 ( voor altijd natuurlijk) en dat het een mooi jaar mag worden.
XXX Monique en de rest

1:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dikke kus van mij voor jou en je gezin Irene, en de aller aller en aller beste wensen voor het nieuwe jaar! en ik hoop je snel weer ergens te zien, zal wel HMH worden hé? Dan ga ik je alsnog die dikke zoen in het echt geven hoor!

Liefs Peetje

6:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home