Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, januari 14, 2006

Volle Maan

laat je verlangens gaan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie foto. Ik heb zojuist een wandeling in het maanlicht gemaakt. In m'n uppie...Heeeeerlijk!

11:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nu moet ik zeggen dat de foto gepikt is....google, k vond het ook de mooiste. vanavond is de maan wel erg mooi, k heb er een uur naar zitten staren, helaas kan ik mijn statief van de camera niet vinden, anders zou ik alsnog naar buiten gaan (zal niet de eerste keer zijn...heb ik al eens eerder gedaan met gerda, na wat wijn samen om 2 uur 's nachts op de houten klompen naar blokland....)
maar de maan voelt goed......

12:03 a.m.  

Een reactie posten

<< Home