Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, januari 11, 2006

wat een mooi slot....

Gister bleek Liesbeth onverwacht een kaartje voor het theater in Oss over te hebben. Dus vroeg weggegaan naar Alem, kopje soep bij Liesbeth en op naar Oss. Met grote dank aan Gijs, die me graag had willen tegenhouden maar al weet dat wat in mijn kop zit.....
Weinig bekenden gezien (alleen Eveline en Wim) , Theo deed dit keer geen drumsolo en de griep heeft ook America bereikt. Al met al blijft het toch een geweldige show, waarbij (ik begin geƫikt te klinken, k weet het) vooral de "niet-voor-tent"-liedjes kippevel (blijven) bezorgen.

Naar aanleiding van een vraag van hesterik heb ik gister een stukje theater van RH gefilmd. Toen moest het nog op het werelds wep.....het was even puzzelen maar er blijkt toch weer een leuk site-tje te zijn om flash-filmpjes te dumpen (http://www.putfile.com/dikkenel). Hier staat ie:
http://media.putfile.com/RHcouplet
de (nieuwe) tekst:
we gaan nog steeds als ennen trein
harde winters kriegen ons nie klein
we kregen enen droom en we rakten alles kwiet
zolang t mergenvrug gewoon mar verder giet

De fotoos zijn slecht geworden....volgende kans in Gorinchem.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Bofkont ,
Leuk stukje hahahaha.
Groeten , Monique

8:36 p.m.  
Blogger JeWeA said...

Jij boft maar ja...
www.flurl.com is ook wel aardig (tot 10Mb) of anders filecabi.net...

7:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

maar mensen...het was niet uitverkocht hoor!
enne jewea, dat putfile kan tot 25mb...maar flurl en filecabi zal ik ook onthouden, je weet maar nooit.

10:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home