Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, januari 18, 2006

train your brain

Vandaag had ik een cursus van de universiteit genaamd: Train your brain.
Erg leuk en vooral leerzaam!
Een van de opdrachten:
Bekijk de volgende video, je ziet mensen die aan het basketballen zijn. Een groepje heeft witte shirts aan en een groepje zwarte. Tel het aantal keer dat de bal tussen de mensen met de witte shirts de grond raakt, ook indien ze zelf aan het dribbelen zijn.....alleen van de witte dus! Eén keer kijken!
Morgen de uitslag.
Hier de video....succes

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

whauwwww.....wat een hoop kijkers ineens op mijn log.....

8:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Okee....het is nu morgen....
iemand de gorilla gezien??????

12:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij 10 keer, en ja de gorilla stond even in het midden van het groepje maar ik heb er niet meer op gelet of hij er de hel tijd was
Moest toch tellen he

Gr. Liesbeth.

11:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hihi volgens mij ook 10 keer en ja de gorilla zag ik ook!

Groetjes Odetta

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jullie moeten niet eerst de comments lezen! haha

4:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home