Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, april 28, 2006

de vlag mag uit!

Zojuist het laatste cijfer gekregen van publiekrecht. Ik zag het erg somber in, de toets was er zo een van "ze-vragen-hele-andere-dingen" , zo een toets waarvan je het in de zaal erg benauwd krijgt.
Het cijfer was erg belangrijk, als ik een 4,8 of lager zou hebben kon ik (door het bindend studieadvies) de universiteit gedag zeggen. Dit laatste had ik dus geestelijk al gedaan.
Vandaag bij mijn moeder op de comp gekeken. Hier kon ik alleen het document met het antwoordmodel zien, de cijferlijst was niet te openen. Na het zien van het antwoordmodel wist ik het zeker, het afscheid was een feit.
Thuis toch even de cijferlijst bekeken: EEN ZES!!!!!!!
De vlag mag uit, het feest kan bijna beginnen! Nog een toets voor privaatrecht, maar daar zie ik minder tegenop. Ik ga nog even als een gek door met leren, dat wel....maar dat publiekrecht zit er op, daar ben ik van bevrijd.....pffffffffffffff

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Irene ,
Gefeliciteerd alvast , dat is weer een last van je schouder.
Ik ken het gevoel maar al te goed en dan is de verrassing des te groter , toch??
Groeten , Monique

11:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heee mrs MR.

Kanjer ben je!!!!

Gefeliciteerd en succes met het volgende gedeelte

groetjes

Liesbeth

11:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home