Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, april 20, 2006

musical

en ff testen hoe we filmpies googlen.
Gijs2000 had een musical, maar vertikte het om mee te doen. Hij is een "vroege leerling" en mocht kiezen of hij meedeed met groep 1 of groep 2. Nu niet meer, nu is ie gewoon 2-de groeper. Bij de eerste voorbereidingen van de musical nog niet. Een meisje had tegen hem gezegd dat hij te klein was om mee te doen, hij moest dan heel veel onthouden enzo, dat kon hij niet, had ze bedacht. Gijs2000 nam het van haar aan, en vertikte het dus om mee te doen.....en dat terwijl hij volgens mij een gigatalent heeft (okee, mama's zijn niet objectief).
lieve jongen: denk goed na eer je iets van een meisje aanneemt!
De voorstelling heb ik opgenomen, geen gijs, maar wel erg leuk om te zien. Nu even testen dus....

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heee Ireen,
Wat heb je dat leuk en goed gedaan. En mijn pc stoort dit keer niet op jou site. Zou het zijn door mijn pc of ...???
Heb je een aantal x-ren proberen te bellen, maar volgens mij ben je er al achter eh?!
Leuk stukje filmpje.

10:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ha
nee, het is me niet gelukt met die andere camera. dit heb ik gemaakt met mijn "gewone" fototoestel. de videocamera wordt stomweg niet herkend door de pc....

7:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home