Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, april 06, 2006

grof vuil

Bij ons in de gemeente wordt het grof vuil keurig opgehaald op de eerste donderdag van de maand.
Jaren stroopte ik met een paar vriendinnen die zooi af, op zoek naar iets leuks. Het was onze manier van shoppen. Likje verf, beetje creativiteit en je hebt weer wat moois gescored.
Vandaag werd het weer opgehaald, shoppen doe ik al jaren niet meer maar kijken wel, als ik de kinderen naar school breng. Het "keurig" ophalen door de gemeente is er alleen een beetje af en ik begrijp er niets van. De gemeente haalt de zooi op, tegelijkertijd worden er hier in de wijk door de plantsoenendienst (van de gemeente) de blikjes, flesjes, zakjes en andere zooi geruimd. Ze hebben zojuist hier het grofvuil voor de deur weggehaald EN LATEN ALLERLEI LOSSE FRUTSELS LIGGEN!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
ik neem aan dat die andere mannetjes dat moeten doen nu, maar ik ben bang dat dat niet in hun taakomschrijving staat en het dus zal moeten oplossen.....
maar k denk dat dat niet gaat gebeuren.

Dan nog zo iets. Staat er hier iets verderop een prachtig bankstel in de "shop". Zag er netjes uit, niet verkleurd of vies oid. Een probleem, de eigenaar gunde het niemand en heeft met een mes de stof bewerkt om te voorkomen dat een ander plezier zou hebben van dat ding.....ziek!