Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, juni 16, 2006

Bikkels

Bikkels
Ook wij zijn bikkels, Monique!
Na begin juni met de hele familie de zwemvierdaagse te hebben gedaan in het Montfoortse buitenbad terwijl het 12 graden (!) was, hebben Teuntje en ik deze week samen met Rachel (jaja, die van die rode schoentjes) en Celeste de wandelvierdaagse gedaan met een tempratuur van maar liefst 32 graden. We hadden het liever omgekeerd gezien, maar tis nie anders. En alleen daarom mogen we onszelf Bikkels noemen. Bikkels met medailles!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
(let vooral even op de toeschouwers, met winterjassen aan!)
Image Hosted by ImageShack.us
in de Poorterstraat, Dé Straat van Montfoort....vlaggetjes!
Image Hosted by ImageShack.us
het resultaat!

Ondertussen ben ik verhuisd en wel in mijn eigen huis. Was hard nodig. Toen we hier ruim 4 jaar geleden kwamen wonen was ik zwanger van Jannigje en tot weinig verhuizen in staat. Anderen (mijn dank was groot) hebben alles ingepakt in dozen en hier op zolder gezet. Wijn drink ik sinds we hier wonen uit bierglazen en ik zou niet weten wat de rest van mijn bezittingen zijn. Nu drink wijn uit bierglazen ook best hoor, beetje een vakantie gevoel...altijd goed. De verhuizing leverde een nieuwe kast op (marktplaats, gratis af te halen), ik raakte een dressoir kwijt (marktplaats, 60 euro) en ik verfde een kast met de restjes verf die al jaren in de weg stonden. 17 Dozen zooi lag verborgen achter deurtjes in alleen al de woonkamer. Een aardige klus, maarrrrrrrr nu heb ik Heilige Antonius niet meer nodig, ik kan alles weer vinden (m.u.v. de afstandsbediening van de tv)
Image Hosted by ImageShack.us
dozen, dozen en dozen
Image Hosted by ImageShack.us
de kast in de oude kleur....de restjes die er nu op zitten zijn beter.

Tenslote (wederom zonder bruggetje) kan ik nu ook middels een foto laten zien waarom ik een hekel aan de wekker heb:
Image Hosted by ImageShack.us


Over het WK: als WE winnen ben ik blij dat we de vlaggetjes hebben opgehangen, als ZE verliezen hebben we toch een paar spannende wedstrijden gezien

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja jaaa ook jullie zijn bikkels hahahaha groetjes , Monique

7:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home