Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, augustus 08, 2006

even geen kunst meer in huis

Image Hosted by ImageShack.us

mijn meisje is nog op de camping bij Thérèse, tot eind van de week. Ze vond het een te moeilijke beslissing die ze moest maken (stay or go) ze had het er zo geweldig naar haar zin, ze is daarbij ook in goede handen maar ze zou ons teveel gaan missen dacht ze. De keuze voor een kind van 7 is dan te zwaar. Ik heb het moeten beslissen. Ze heeft mijn mobiel en belt 2x per dag, zoals we hadden afgesproken. Maar ik wil haar knuffelen...