Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, augustus 11, 2006

ik heb um!

msn is wel handig, de laatste dagen intensief contact gehad met de vriendjes, heel internet afgezocht (zelf japanse sites, dacht men) en eindelijk heb ik um: Dé single. Hij is losgekomen.
Een heerlijk nummer moet ik zeggen. Rock met Spaanse kleppers, combi van van alles en nog wat eigenlijk, een juiste combi.