Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, juni 15, 2005

bewijs

Nu msn ik wel eens...deze lost een hoop op in zaak Emmer

Hallo , nou heel hartelijk bedankt voor het kadootje dat ik vandaag ontving,heb je het flesje met de handtekenig die ik heb laten vallen terug gevonden
[20:10:25] irene zegt:
knap he?
[20:10:33] irene zegt:
zat in een zinken emmertje....
[20:10:36] irene zegt:
nee hoor
[20:11:06] Joute zegt:
dat emmertje stond er die zaterdagmorgen nog hoor
[20:11:21] irene zegt:
ja, een of 2?
[20:11:29] irene zegt:
er hingen er 2
[20:11:42] Joute zegt:
ik heb er 1 zien staan........
[20:11:51] irene zegt:
op de grond?
[20:11:56] irene zegt:
of hangend
[20:11:59] Joute zegt:
er waren mensen aan t opruimen
[20:12:09] Joute zegt:
staan
[20:12:22] irene zegt:
ahaaaaaaaaaaaa


Het lijkt me nu duidelijk dat het emmertje niet door mij of een van de 3 andere overgebleven bezoekers is meegenomen.....

2 Comments:

Blogger Jewel said...

Jee je hebt wel erg veel bewijs materiaal nodig...
Met hoeveel mensen moet we nog zeggen dat we weten dat jij het niet gedaan hebt?

BTW: "Nu MSN ik WEL EENS"???? Ireen: Je MSNt iedere avond.
Wist jij trouwens dat we 26 mei jl. precies een jaar chatvriendinnen zijn. Jij en Rene waren m'n eerste pc-vriendjes!!! Tis maar even dat je het weet!

10:03 p.m.  
Blogger DikkeNel said...

ahhhhhhhhhhh

11:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home