Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, juni 13, 2005

Sope?

Op de fotolog van de bierpresentatie heeft iemand gereageerd onder de naam sope....God mag weten wie het is.

1. Waar staat sope voor:
a. soep
b. verliefdheid
c. een saxofoonmondstuk

2. Wie is sope?

De winnaar krijg een biertje...misschien wel twee!

5 Comments:

Blogger Jewel said...

waar zie je die reacties dan staan? of zie jij dat alleen maar?

12:02 a.m.  
Blogger DikkeNel said...

ehhh, weet ik niet, of ik die alleen zie. ik zie het in mijn fotolog van ImageShack. bij het bekijken van één foto, staat eronder ergens iets van "show all comments". nu heb ik me er nog niet in verdiept hoe dat allemaal zit, maar het werkt wel. Er staan al erg veel fotoos van mij bij dat ImageShack, ook in een soort uploadcentre, met de codes ernaast, erg handig.

7:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik snap er niets van... klik overal op.. ben toch te bang denk ik

10:35 a.m.  
Blogger DikkeNel said...

bang dat ie ontploft?

12:08 p.m.  
Blogger DikkeNel said...

brand al je documenten enzo op een of meer ceedees, daarna kun je alles fout doen op je comp...kan altijd alles opnieuw erop zetten, is ie meteen weer eens helemaal schoon.
Een eigen startpagina maken via Moerstaal.nl is ook handig, hou je je favorieten/bladwijzers ook nog. Doe eens wat geks...probeer je foto's in een log te zetten....mafkees, daar kan toch niets mis mee gaan?

3:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home