Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, juni 14, 2005

vliegende kinderen

Vandaag bij de Appie een nieuw badje gekocht. Het vorige was nl door de ratten kapot gemaakt bij ons oude huis. Vorig jaar hebben we het met veel kunst en vliegwerk kunnen redden met dat ding, maar dit jaar heb ik hem (of is het haar?) als overleden verklaard. Appie had een nieuwe voor ons. Zonder glijbaantje en palmboompie maar mét duikplank. Door de kinderen zelf gemaakt. Nu had ik vandaag dus vliegende kinderen in de tuin:

maar zelfs als ze niet vlogen waren ze dolblije kindjes:

En dat voor 10 euro....(zonder air-miles)

1 Comments:

Blogger Jewel said...

Geen idee dat het zo warm was: heb de hele dag in de airco gezeten. Wel leuk hoor!
Als je nou een zwembad in de tuin graaft? Dat kunnen de ratten niet kapot knagen. ha ha

12:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home