Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, december 22, 2005

kerstwens

Okee, k heb niets met de kerk, dat was al duidelijk. Zo ook eigenlijk niet met kerst. Ergens zou ik natuurlijk wel willen, stiekem......
Net als vele anderen heb ik ook zo een kerstwens voor iedereen:
'Het geluk te vinden in al wat je doet, zegt en denkt, wetende dat in ieder van ons een kracht schuilt, die groter wordt al naar je meer leert liefhebben.
Mensen te ontmoeten, met wie je een waarlijk gevoelscontact hebt, met wie te praten, zingen en dansen valt.
De wereld zien als een schouwtoneel, waarop goed en kwaad, licht en duister voortdurend een beroep op je geweten doen.
Dit alles bewust te worden, wens ik iedereen toe. De wereld verkeert in een grote crisis, die alleen met peace of mind, ware gemoedsrust, kan worden bedwongen. Wees een deel van de oplossing en niet van het probleem.'
maar het is een gestolen tekst uit de Intermediair...(23 december 04), zelf kan ik er niets op bedenken, die kerstgedachte.