Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, augustus 13, 2006

een vriendelijk

gezicht en een beetje aandacht maakt een hoop goed, maar wel jammer dat ze de nieuwe single niet speelde...
Om 5 uur vanmiddag bedachten we ons, we gingen toch. 't Is dat ik bussie rijden leuk vind, dat ik nog wat tijdschriften op moest halen in het Noorden en dat ik gewoon zin had.
Het was weer leuk Rowwen Hèze te mogen zien. Weer heel ander publiek, bier over de gitaar heen, duwende mutsjes en desondanks weer fijn, heerlijk eigenlijk. Leuk ook om Carina en Arthur weer te zien (en bedankt voor de Wapiti's! Gijs2000 zal erg in zijn nopjes zijn). Nu op naar donderdag, Hoofddorp. Aandacht kregen we al in 't Zand, nu maar de nieuwe single!
Slaaptijd, morgen begint de VOM-week.