Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, augustus 18, 2006

B

Teuntje heeft vandaag haar B-diploma gehaald. Het was vroeg, het regende en de VOM-week had vermoeidheid gebracht bij de mooie meid. Maar ze heeft het gehaald!
Vanavond was het haar allemaal teveel, grote tranen om het verlies van een vriendin (de VOM-juf). Ware tranen, waarvan ik weet dat het niet alleen dit verlies is. De vakantie was een drukke periode, waarin ze keuzes moest maken en zenuwen moest overwinnen. Maar haar diploma heeft ze!