Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, augustus 27, 2006

fiets (2) en feest

Gelukkig zijn er verzekeringen, eind van de week kan ik mijn nieuwe fiets ophalen! Toch blijf ik boeven maar een brutaal volk vinden....
Eind van de week ook wat anders: RH ceedeepresentatie in de Melkweg! En daar hebben we helemaal erg veel zin in! Ben zeer benieuwd naar de nieuwe ceedee. Volgens de berichten incl. een ode aan Shane McGowan. Het gaat vast een mooie avond worden daar in A'dam.
Dit wordt weer een mooie week in het leven van DikkeNel!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Ireen ,
heb ook veel zin in donderdag , ben erg benieuwd naar de cd.
Groeten en tot donderdag.
Monique

8:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home