Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, september 10, 2007

LONDON!!!

Whooo, soms heb je geluk....
en win je een reis naar London. Lang geleden dat ik daar was en lang geleden dat ik zomaar met een vriendin een weekend een stedentrip deed.
We hebben gruwelijk gelachen, hadden het perfecte reisgezelschap en de beste hostes en buschauffeur die Van Nood reizen heeft (vraag naar Peter en Menissa als je gaat, en doe ze de groeten)
Als Japanners lieten we ons vervoeren en maakten we fotoos....en fotoos, we dronken lauw bier zonder schuim, pikten fooien, dansten met servetjes en Henry the 8th, kochten Jean Paul Gaultier parfum en wipten op bedden en stoelen.
Het was mooi!
De fotoos staan op een aparte site, stuur me even een berichtje als je ze wilt zien.
YouTube is wel weer een filmpje rijker :) Onder het mom van "wie kent je kont in Keulen" hier:
Wie kent je kuiten in London