Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, november 10, 2006

koffer....

....gepakt. Het is me wat, normaal zou een tandenborstel moeten volstaan voor een paar dagen weg, nu moet er een grote koffer mee.
Nog een uurtje of 2 en we vertrekken richting het zuiden, Joke en ik. Op naar Loohorst! Het gaat wat worden, zeker wat worden...Fietsen mee, plannen in overvloed, hoofddoel hét slotconcert.
Corrie en Rene gaan we missen dit jaar, dat maakt het toch wrang.
Ook de kinderen zal ik af en toe missen, al is het voor een mama ook wel eens erg lekker om weg te gaan (tis tenslotte maar één keer per jaar...) Ondanks de missingen, zal het dus wat worden over 2 uur.....de koffer lacht. Staks nog even ouzo halen. Nu eerst koffie. Nog 2 uurtjes, mmmmm.....
(wordt vervolgd)