Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, november 02, 2006

met een deken...

...zit ik tegen de verwarming aan. Het is opgebroken, kan gebeuren, niets aan de hand. Het tentamen zit erop, 2 weken hard voor geleerd, daarnaast nog mijn eerste en mijn tweede leven. Dan breekt het op en krijg ik het koud. Zo gaat dat, spanning weg, klimatisering onderweg. Het huis is inmiddels niet meer toegankelijk, de was ligt op een grote hoop, speelgoed overal....de ararchie onder de kinderen overheerstte, en dat maakt zooi.
Morgen wordt het beter....dat beloof ik.