Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, oktober 16, 2006

Soms, héél soms.

Als je met een probleem geconfronteerd wordt, denk dan goed na.
Is er een oplossing, dan heeft het geen zin je op te winden.
Is er geen oplossing, dan heeft het ook geen zin om je op te winden.
(Dalai Lama)


en soms, héél soms is het accepteren van een niet-oplossing stomweg niet te accepteren, kom je er met je gedachten en woorden niet uit, niet geschreven, niet gesproken. Op zulke momenten zou je willen kunnen wensen, al zou het maar een klein wensje zijn, ik zou het doen, voor jullie.
Sterkte in deze onzekere week C en R!
"blief 't vertrouwe beware"