Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, oktober 12, 2006

Gijs2000

Morgen is het zover: Gijs2000 wordt 6!
De slingers hangen, kado op de tafel.
Morgenmiddag met 8 kindjes naar Ballorig.
Zondag het "grote mensen"-feestje.
Image Hosted by ImageShack.us

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Gijs ,
Weer veel te laat , maar alsnog gefeliciteerd en dat je een nog grotere vent wordt.
Groet , Monique , Andre , Babette en Maurice.

5:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Gijs

Ook vanuit het zeeuwse Axel heel veel verjaardagsgroetjes!

groeten,
Odetta; Martijn, Pepijn en Indy

11:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home