Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, november 13, 2006

America

Nu verwacht iedereen waarschijnlijk een uitgebreid stuk over het afgelopen weekeind, wel....k ben sprakeloos. Van vrijdag tot maandag heb ik alleen gelachen, veel gelachen. Het concert vrijdag maakte ik niet bewust mee, i.t.t. Martijn had ik nog wel het vuurwerk gezien, maar verder is alles langs me heen gegaan geloof ik (ouzo?). De herkansing van zaterdag was dan ook wel zo prettig. Zaterdag was leuk, (bijna) iedereen was er, allemaal bij elkaar (waar was je monique?). Na afloop naar Boem J., dansen, lachen, roken en drinken (een man,een vrouw, een peuk en een grote pot bier toch Majel?). Zondagavond was wat lauwer in Boem, maar toch leuk genoeg om tot vroeg te blijven.
Maandag afgesloten met tassen vol koffie bij Anton en nu weer thuis...geen uitgebreid stuk dus, maar wel gelachen...hahahahaha

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik was gewoon in de tent hoor zaterdags ,trouwens heb je nog gezien hoor of ben je dat weer vergeten hahahaha en trouwens hoezo ouzo hahahaha dat was voor Andre een beetje de nekslag hahahahahaha de zuiperd heeft er nooit geen genoeg van he, maar goed zaterdag waren de rollen weer anders toen was ik de zuiperd en genoten dat ik heb hahaha en veel gelachen , zit nog in de feestroes waar ik maar moeilijk uitkom.
Groet , Monique

9:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als ze aan mij vragen hoe het was geweest kan ik alleen maar zeggen...leuk! Heel erg leuk! En meer komt er niet uit! Het was echt zo'n weekend waar je bij had moeten zijn en gelukkig voor mij......IK WAS ER BIJ!!!!!

Volgend jaar weer he?

Groeten uut Axel!

9:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En Irene , nog aan het lachen??
Mooi toch dat we er leuk op terug kunnen kijken , ik heb nu diverse foto's gehad en tja dan blijf je lachen als je die ziet.
Groet , Monique

8:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home