Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, augustus 29, 2006

1988

als we dan toch bezig zijn....
Ouwe "bekenden", die we ooit in Ierland ontmoette, heel appart iets dergelijks terug te vinden op het web:

(heel verhaal, maar we leerden deze mannetjes kennen tijdens het liften en maakten een concert van ze mee....een heus avontuur in 1988, okee, vanaf nu weer logjes over heden ten dagen)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Irene ,
Leuk toch net zoiets als tienertoer ,maar dan anders hahahahaha als je begrijp wat ik bedoel hahahaha.
Groet en tot morgen ,
Monique

8:50 p.m.  
Blogger DikkeNel said...

haha, zoiets jah....virituele moeders-die-blij-zijn-dat-ze-op-hun-kont-zitten-tour. maar genoeg jeugd-sentiment logjes nu. het leven is mooi, we doen niets over, we doen niets opnieuw en gaan voor wat er komen gaat....VANAVOND! cu

10:54 a.m.  

Een reactie posten

<< Home