Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, augustus 28, 2006

jaren '80

Wat googlen naar herinneringen. We liepen erbij....wat voelden we ons cool!
Leuk oude fotoos te zien van Babylon-Woerden. Ik kwam er zelden, had een andere stek (eigenlijk net zo iets), maar veel bekenden staan op de fotoos van deze site. Wat een tijd!
Internet is cool!