Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, oktober 02, 2006

nog 39 nachtjes...

Zo, de annotatie heeft gerijpt, veranderingen zijn aangebracht en het is klaar, dat mens is weer vertrokken.Het komende werk voor de opleiding wordt weer (zo goed en zo kwaad als het kan) door DikkeNel verricht.
Tijd voor andere gedachten.
Van de week eerst even naar Oudewater. De kaarten voor het concert zaterdag zijn blijkbaar niet te verkrijgen voor mensen buiten de regio (of ze moeten er speciaal voor deze kant oprijden). Marcel vroeg me er een paar te halen, dus dat gaan we doen. En dan zaterdag, eindelijk na al die jaren, een thuisfeestje. Het is wel een erg raar idee, een vertrouwd bandje in een vertrouwde omgeving: toch een combinatie die niet helemaal klopt. 10 Jaar geleden speelden ze hier in de stad, daarna nog een paar keer in de buurt, maar daar kon ik niet elke keer bij aanwezig zijn (het baren van kinderen ging voor...). En nu dan, eindelijk....
Thérèse en Anita gaan mee. Van Anita weet ik het al: die gaat het weer helemaal mooi vinden. Ze had, bleek later, ook graag meegegaan naar Bergen op Zoom ("zooooo, goeie actie!"). Wat Thérèse ervan gaat vinden is nog vaag, 'k denk dat ze het geduw minder gaat vinden. Misschien een concert om eens op tijd te gaan komen (iemand tips?), kunnen we een plekkie voor haar reserveren aan het hek, beschermengelen erom heen, komt het wel goed! Wel jammer dat ik van weinig mensen heb gehoord dat ze ook gaan. Alleen Monique en André zullen er zeker zijn. De Zeeuwse Babbelaars misschien, Odetta misschien, Liesbeth niet en Marcel natuurlijk, maar die ken ik niet zo best. Joke gaat natuurlijk ook mee. Jaja, ze is weder opgestaan, heeft zelfs de telefoon 's nachts nog opgenomen en even mee geluisterd naar Tuba. Het is dus wél goedgekomen!
Naast Oudewater kijken we erg uit naar de 11-de van de 11-de: nee geen carnaval, daar hou ik niet van...weekeindje lekker even helemaal weg! Tja, anderen maken verre reizen, zou ik ook wel willen maar dit weekeindje mag niemand me afpakken hoe ver weg ik ook zou gaan. Ik hoorde dat het CentreParcs al zo goed als vol zit, dat zijn leuke berichten.
R&L begint meer en meer "eigen" te worden. Natuurlijk zijn bepaalde nummers doorskipnummers, maar enkele drukken we gewoon weer een paar keer opnieuw aan. Teuntje en ik zijn helemaal weg van Droemvlucht. Het nummer wordt dan ook grijs gedraaid, evenals Shane. Allebei de nummers scoorden al vanaf het begin. Krokodillelearelaarze zou ik wel door willen skippen, maar vinden de kinderen erg leuk. Het nummer duurt me te lang. Sinds de nieuwe cd er is, heb ik overigens geen vraag naar K3 meer gehad (laat ze alsjeblieft meer nieuwe cd's maken!).
Mensenlief wat een geneuzel, weer wat geleerd: op maandagochtend geen blogtekst maken....'k stop ermee.